|
Vraagje in verband met anti-spyware software
|
|
04-12-2008, 22:45
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-12-2008 om 22:52 door Pcfreakske2000.)
Bericht: #41
|
|||
|
|||
RE: Vraagje in verband met anti-spyware software
(04-12-2008 22:04)Pcfreakske2000 schreef:(04-12-2008 22:01)Ton52 schreef: Succes dan maar...... Hmmm, hij vindt wel iets, maar ik denk niet dat het klopt, hij zegt dat in bepaalde game bestanden een trojan zit. Dat kan toch niet, normaal gezien ? En ook in Safari ? UPDATE : Ik heb het programma terug van mijn pc verwijderd. Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
09-12-2008, 21:50
Bericht: #42
|
|||
|
|||
|
Ik las op Download.com dat er een NetCom3 Free Spyware Remover is.
Hebben jullie ervaring met die programma ? Ik beschik al over een hele resem anti-spyware programma's op mijn pc, maar ik vroeg mij gewoon af of er alternatieven bestaan die beter zijn. Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
09-12-2008, 23:45
Bericht: #43
|
|||
|
|||
|
Waarom installeer je zoveel Antispywarescanners? Ben je dan zo roekeloos op het net?
De beste Antispywarescanner is nog altijd gezond verstand. Microsoft MVP - Consumer Security Director of Research @ Malwarebytes AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.
|
|||
|
10-12-2008, 02:50
Bericht: #44
|
|||
|
|||
|
@freakske2000 is het p.c.freakske2000 of Antispywarescannerstesterfreakske2000 ?
Pred... Computers zijn er voor ons gemak ?? Frustraties komen er met gemak bij !! W-7 en Vista.. |
|||
|
10-12-2008, 21:32
Bericht: #45
|
|||
|
|||
(09-12-2008 23:45)miekiemoes schreef: Waarom installeer je zoveel Antispywarescanners? Ben je dan zo roekeloos op het net? @miekiemoes : Neen, ik ben niet roekeloos op het net. Ik gebruik verschillende anti-spyware scanners omdat de ene meer vindt dan de andere. Daarom dus en ja, ik test graag software, is daar iets mis mee,misschien ? Ik heb mijn nickname niet gestolen, zenne Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
10-12-2008, 21:33
Bericht: #46
|
|||
|
|||
(10-12-2008 02:50)predator schreef: @freakske2000 is het p.c.freakske2000 of Antispywarescannerstesterfreakske2000 ? @predator : Ik ben een pcfreak, zoals mijn nickname al doet vermoeden. Lees mijn ander antwoord ook maar eens. Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
10-12-2008, 22:54
Bericht: #47
|
|||
|
|||
|
@pcfreak2000 dit is niet op de man gespeeld(door mij persoon) maar met humor bedoeld pcfreak, ik hoop dan ook dat je het zo zelf ook inziet hoe of ik het bedoel. Mss had ik wat duidelijker moeten wezen qua bewoording van mij kant.
MVG.. Pred... Computers zijn er voor ons gemak ?? Frustraties komen er met gemak bij !! W-7 en Vista.. |
|||
|
10-12-2008, 23:01
Bericht: #48
|
|||
|
|||
(10-12-2008 22:54)predator schreef: @pcfreak2000 dit is niet op de man gespeeld(door mij persoon) maar met humor bedoeld pcfreak, ik hoop dan ook dat je het zo zelf ook inziet hoe of ik het bedoel. Mss had ik wat duidelijker moeten wezen qua bewoording van mij kant. @predator : OK. Geen probleem. Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
08-03-2009, 21:12
Bericht: #49
|
|||
|
|||
(10-12-2008 23:01)Pcfreakske2000 schreef:(10-12-2008 22:54)predator schreef: @pcfreak2000 dit is niet op de man gespeeld(door mij persoon) maar met humor bedoeld pcfreak, ik hoop dan ook dat je het zo zelf ook inziet hoe of ik het bedoel. Mss had ik wat duidelijker moeten wezen qua bewoording van mij kant. Ik gebruik nu Comodo BOClean om mijn pc te beveiligen tegen spyware en dergelijke als real-time beveiliging. Ik heb Panda Internet Security 2008 ook op mijn pc staan. Maar om er zeker van te zijn dat er geen spyware op mijn pc komt ben ik nu op zoek naar een alternatief voor Comodo BOClean (ik ben van plan die mogelijk te verwijderen en daarna een alternatief te installeren ). Ik vond op het internet deze : Rising PC Doctor : http://www.rising-global.com/products/ri...octor.html Iemand ervaring met dit programma en is het een goed programma ? Alvast bedankt. Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
25-04-2009, 14:33
Bericht: #50
|
|||
|
|||
|
Ik vond geSwall van Gentle Security ( http://www.gentlesecurity.com ).
Iemand ervaring met deze host intrusion protection system oftwel HIPS ? Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
21-12-2009, 14:24
Bericht: #51
|
|||
|
|||
|
Ondertussen heb ik Kaspersky Internet Security 2010 sinds september dit jaar. Omdat ik toch niet zo content was van Panda Internet Security. Tja, een mens kan van gedacht veranderen,hé
SuperAntispyware Free Edition heb ik verwijderd van mijn systeem en vervangen door Ad-Aware Anniversary Edition Free Edition. Maar nu zoek ik een vervanger voor Spybot Search & Destroy. Ik heb ondertussen ook al lang geen SpywareTerminator ook op mijn pc. Iemand een goede vervanger voor Spybot Search & Destroy ? Of moet ik misschien beter terug SuperAntispyware Free Edition installeren ? Wat raden jullie mij aan ? Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
21-12-2009, 14:31
Bericht: #52
|
|||
|
|||
Citaat:Wat raden jullie mij aan ?MalwareBytes Antimalware. Microsoft MVP - Consumer Security Director of Research @ Malwarebytes AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.
|
|||
|
21-12-2009, 15:09
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-12-2009 om 15:10 door Pcfreakske2000.)
Bericht: #53
|
|||
|
|||
(21-12-2009 14:31)miekiemoes schreef:Citaat:Wat raden jullie mij aan ?MalwareBytes Antimalware. @miekiemoes : Die heb ik al geïnstalleerd. Ik heb de volgende al geïnstalleerd op mijn pc : - Ad-Aware Anniversary Edition Free -Malwarebytes Anti-Malware Free Edition - Spybot Search & Destroy Super AntiSpyware Free Edition heb ik verwijderd wegens problemen ermee. Nu ben ik op zoek naar een opvolger voor Spybot Search & Destroy. Miekiemoes : En neen, ik ben niet te roekeloos op het internet, zoals je eerder al zei Ik wil gewoon degelijk beveiligd zijn, dat is alles. Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
22-12-2009, 12:53
Bericht: #54
|
|||
|
|||
|
Het is opgelost. Op een ander forum zeiden ze mij dat ik Ad-Aware en Spybot Search & Destroy moest verwijderen, aangezien ik KIS 2010 ( Kaspersky Internet Security 2010 ) gebruik. Ze zeiden ook dat ik MBAM ( Malwarebytes Anti-Malware Free Edition ) en SAS ( SuperAntiSpyware Free Edition ) enkel moest gebruiken, wat ik dan ook heb gedaan.
Ik ben héél tevreden over KIS 2010. Vroeger was ik tevreden over Panda Security, maar nu niet meer. Kaspersky is een hele goede internet security. Groetjes, Pcfreakske2000 |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

![[Afbeelding: mvp.gif]](http://users.telenet.be/bluepatchy/miekiemoes/linksimages/mvp.gif)
![[Afbeelding: mbammini.png]](http://users.telenet.be/bluepatchy/miekiemoes/linksimages/mbammini.png)
![[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]](http://feeds.feedburner.com/MiekiemoesBlog.2.gif)