Discussie is gesloten 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Firefox
21-03-2008, 19:47
Bericht: #1
Firefox
Hoi,

Als ik Firefox opstart dan doet deze soms niets.
Ga ik dan kijken naar de processen via taakbeheer dan staat FF er wel tussen. Sluit ik FF dan af in taakbeheer (proces beëindigen ) en vervolgens terug opstart dan lukt 't wel.

Iemand een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt,

Wim

PS: Firefox 2.0.0.12
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
21-03-2008, 23:33
Bericht: #2
RE: Firefox
Hoi,

sinds wanneer heb je dit probleem? Heb je ervoor bepaalde plugins/extensies voor Firefox geïnstalleerd of geupdate? Of een ander programma?
Heb je problemen wanneer je kiest om in Firefox veilige te draaien? (start > alle programma's > Firefox veilige mode)

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
22-03-2008, 15:27
Bericht: #3
miekiemoes schreef:... Heb je ervoor bepaalde plugins/extensies voor Firefox geïnstalleerd of geupdate?
Die zijn er altijd al geweest en nooit problemen mee gehad

miekiemoes schreef:Heb je problemen wanneer je kiest om in Firefox veilige te draaien? (start > alle programma's > Firefox veilige mode)

niet dat ik weet Icon_question

Het gebeurt ook niet dikwijls dat FF niet start
mss maar eens opnieuw installeren

Grt,

WIm
22-03-2008, 15:42 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-03-2008 om 15:43 door miekiemoes.)
Bericht: #4
Aaaaah, het is niet constant dat je dit hebt, maar af en toe eens.

Dan zou ik me niet echt zorgen maken hoor. Dat gebeurt hier ook af en toe eens. Dit gebeurt meestal wanneer er een programma al op de achtergrond geladen is die veel van de processor vraagt, of wanneer mn computer uit standby (hibernate) komt. Wanneer ik dan voor de eerste keer Firefox opstart, dan vraagt het ook enorm veel van de cpu waardoor het ergens crasht en niet meer reageert, dus niet opent. Als ik dan idd het "hangend" process Firefox.exe beeïndig in taakbeheer en een nieuwe sessie start, dan is het terug OK.

Even wachten op de volgende versie van Firefox (die nu trouwens een beta is).. die zal het misschien wel fixen.
De huidige beta raad ik wel niet aan om te installeren, want die is nogal buggy.

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
13-04-2008, 15:10
Bericht: #5
Aangezien er al een tijd niet gereageerd is, ga ik er vanuit dat je probleem is opgelost en sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur dan even een PM.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)