|
Opstarten probleem
|
|
20-01-2012, 13:48
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Hallo ik heb een probleem wanneer ik mijn pc opstart
Alles gaat aan van ventilatie grafise kaart maar de ventilator van mijn cpu draait niet na tientallen keren proberen slaat de cpu wel aan En start de pc op ik heb al alles uitgeblazen en schoon gemaakt nieuwe koelingspasta opgedaan maar niets werkt Misschien weten jullie iets meer d.b.v peter |
|||
|
23-01-2012, 15:44
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Opstarten probleem
Dag Peter,
Ik denk eerder dat er een stroomkabeltje van de ventilator niet goed meer vastzit. Controleer dat eens. Controleer ook eens of het voetstukje bedrading van de ventilator , goed ingedrukt zit op het moederbord. Is het zo , als je aan/uit knop indrukt dat je eventjes de ventilator ziet draaien, en dan niet meer? Meestal is dit probleem dan te wijten omdat de P4 connector niet op het moederbord vastzit.
|
|||
|
06-03-2012, 20:32
Bericht: #3
|
|||
|
|||
RE: Opstarten probleem
(23-01-2012 15:44)swake schreef: Dag Peter, Kan natuurlijk ook zo zijn, dat de cpufan zelf naar zijn hatsikidee is. Door stof en vocht kan dit gebeuren. Mocht het zo zijn dat alles goed bevestigd zit, schaf dan maar een nieuwe cpufan aan. Mvrgr., Santa Maria Santa MarĂa was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'. |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)