Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vraag voor een Microsoft software tester
11-10-2011, 11:42
Bericht: #1
vraag voor een Microsoft software tester
Zoals het onderwerp luid, heb ik een vraag voor de Microsoft software tester.

Om te beginnen maak ik eerst een inleiding tot het voorval:

Op zondag 9 oktober 2011 selecteerde ik de herstelpunt van 28 september 2011 en koos voor het systeem terugzetten naar dat herstelpunt.
Ik kreeg een foutmelding van system restore programma van Microsoft, dat mijn systeem niet hersteld geworden is naar 28 september 2011 .
Via de Google toolbar zocht ik op hoe dat kan en las gegeven moment dat een anti-virusscan of een firewall dat kan doen. Kan, immers heb ik nog niet zolang geleden Zone Alarm geïnstalleerd die via zijn firewall jouw ip-adres verbergt voor Hackers.
Goed in het kader hiervan ging ik het nogmaals proberen, maar nu met de firewall op disabled. Wederom ging ik naar het systeem herstel menu en nu komt het:

Tot mijn verbazing constateerde ik dat het herstelpunt die ik gemaakt had op 28 september 2011 veranderd was in 9 oktober 2011 . Er stond bij: Systeem hersteld naar 9 oktober 2011, dat is vreemd, want hiervoor kreeg ik de melding dat het systeem niet hersteld geworden is naar 28 september 2011, het herstelpunt van 28 september 2011 was dus gewijzigd geworden in 9 oktober 2011 .

Rara hoe kan dit? Nu wil ik van de Microsoft software tester weten of deze foutmelding in Windows 7 bekend is en zo ja, wat kun je er tegen doen om herhaling te voorkomen in de toekomst.?

Ter verduidelijking laat ik weten dat ik niets verkeerds gedaan heb en het herstelpunt van 28 september 2011 is ook niet ge-updated geworden door de update programma van Windows 7 .
Ik heb dit probleem ook al voorgelegd op een Nederlandse forum, maar daar weten ze het niet, aangezien Miekiemoes Microsoft software tester is en misschien zijn er nog wel andere mensen op dit forum die voor Microsoft werken, heb ik dit probleem dus ook op dit Belgische forum gemaakt, in de hoop een verhelderend antwoord te krijgen.

Mag ik vernemen?

Bedankt

Mvrgr., Santa Maria

Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-10-2011, 21:28
Bericht: #2
RE: vraag voor een Microsoft software tester
Hier eens gaan lezen.
Hoe lang worden herstelpunten bewaard. Vanaf Vista is systeemherstel verandert.
Reageren op dit bericht
19-10-2011, 23:41
Bericht: #3
RE: vraag voor een Microsoft software tester
Dank je Swake.

Ik weet dat Windows 7 een opvolger is van Vista, Vista was een drama maar ik denk dat Windows 7 niet veel beter is.
Goed ik doe het er maar mee en zolang ik hulp krijg bij die Windows 7 geval, als ik iets niet snap, kan ik ermee leven.

Groetjes

Mvrgr., Santa Maria

Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)