|
Is deze forum uitsluitend Nederlands talig
|
|
22-09-2011, 11:17
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Is deze forum uitsluitend Nederlands talig
Ik zou weleens willen weten of deze forum uitsluitend Nederlands talig is m.u.v. dat er ook een Engelse sectie is of dat er ook mensen zijn op dit forum die de Franse taal kunnen.
Nu weet ik wel dat dit een Belgische forum is, je zou als Nederlander zijnde verwachten dat alle Belgen Frans kunnen, maar toch realiseer ik mij ook dat dit niet het geval zou kunnen zijn, per slot vanrekening spreekt ook niet iedereen in mijn land Engels, terwijl toch de meeste Buitenlanders die Nederland bezoeken automatisch er vanuitgaan dat elke Nederlandsche inwoner de Engelse taal machtig is, zodoende zou ik dus willen weten of er ook Frans talige of desnoods mensen aanwezig zijn die Frans kunnen. Mvrgr., Santa Maria Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'. |
|||
|
22-09-2011, 23:56
Bericht: #2
|
|||
|
|||
RE: Is deze forum uitsluitend Nederlands talig
(22-09-2011 11:17)Santa Maria schreef: Ik zou weleens willen weten of deze forum uitsluitend Nederlands talig is m.u.v. dat er ook een Engelse sectie is of dat er ook mensen zijn op dit forum die de Franse taal kunnen.Ik ken Frans.....Was de melkboer vroeger bij ons in het dorp Maar de taal....helaas |
|||
|
23-09-2011, 01:05
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
RE: Is deze forum uitsluitend Nederlands talig
Daar heb ik niet veel aan.
Maar in iedergeval bedankt voor je reactie al was het niet zo'n beste. En de groeten aan je Melkboer. Mvrgr., Santa Maria Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'. |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)