|
Wetenswaardigheden
|
|
12-09-2011, 11:11
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Wetenswaardigheden
Gisteravond zat ik via Internet de vliegprijzen te bekijken, dit om een indicatie te krijgen wat het nu allemaal kost en constateerde dat de reis incl. Hotel, vanaf Amsterdam Nederland naar New York Amerika veel duurder is dan wanneer je een vliegreis boekt naar bijvoorbeeld Florida.
Voor Florida moet het Vliegtuig veel meer een omweg maken dan wanneer het naar New York gaat. Als ik dan Google Earth bekijk en de kosten, vraag ik mijzelf af, hoe is dat mogelijk.? Mvrgr., Santa Maria Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'. |
|||
|
23-09-2011, 22:33
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Wetenswaardigheden
Dit is misschien wel handig voor mensen die net als ik niet echt vertrouwd zijn met Windows 7 .
Ik zat uit verveling op Msn te kijken en kwam onderstaande link tegen. Toen ik dit zo zag, zei ik tegen mijzelf, dit is best interessant en plaats het. http://windows.microsoft.com/nl-NL/windo...-Windows-7 Met dank aan Microsoft Mvrgr., Santa Maria Santa María was het vlaggenschip en bevoorradingsschip van Christoffel Columbus, die in 1492 Amerika 'ontdekte'. |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)