|
Haxdoor virus
|
|
15-03-2008, 18:33
Bericht: #61
|
|||
|
|||
|
RE: Haxdoor virus
Prima.
Microsoft MVP - Consumer Security
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
18-03-2008, 18:55
Bericht: #62
|
|||
|
|||
|
probleem is er nog steeds
|
|||
|
19-03-2008, 19:10
Bericht: #63
|
|||
|
|||
|
Een laatste poging, deïnstalleer AVG eens een keer en kijk of dat het probleem oplost.
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
19-03-2008, 21:00
Bericht: #64
|
|||
|
|||
|
sorry maar dat ga ik niet doen.
het probleem is zeker niet begonnen nadat ik avg installeerde. dat heeft al op mijn pc gestaan vanaf hij geinstalleerd is en toen had ik het probleem nog niet. Kzal het gewoon moeten verslijten. mss kan ik eens een nieuw profiel proberen aanmaken en kijken of het daar ook met is. als dat niet het geval is kan ik de gegevens gewoon overzetten naar het andere profiel en dan is het mss ok. dat zal iets voor in het paasverlof worden als ik wat meer tijd heb. (examens) Grtz |
|||
|
20-03-2008, 21:04
Bericht: #65
|
|||
|
|||
|
is het nog nodig dat die herstelconsole op mijn pc staat?
ik moet nu tijdens het opstarten telkens kiezen tussen windows en die console. |
|||
|
20-03-2008, 21:52
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-03-2008 om 23:19 door Marckie.)
Bericht: #66
|
|||
|
|||
|
Je bepaalt zelf wat je wil doen, ik kan alleen maar mogelijke oplossingen geven
De herstelconsole kan altijd eens van pas komen. Ik dacht dat je het keuzemenu maar max 5 seconden zag, dan start XP. Microsoft MVP - Consumer Security
|||
|
21-03-2008, 14:35
Bericht: #67
|
|||
|
|||
|
de keuzemogelijkheid blijft 30 seconden staan. vandaar ...
maar goed, ik zal ze laten staan. mijn plan om een nieuw profiel te maken mag ik al vergeten. dat is niet de oorzaak. een paar dagen terug heb ik GTA2 nog eens geinstalleerd. Als ik nu in mijn profiel dat spel wil opstarten krijg ik dezelfde stopscreen error. khoop dat het probleem niet vergroot. Krijg wel de indruk dat mijn internet of email er iets me te maken heeft. start ik mijn pc en direct het spelletje dan heb ik geen probleem. kijk ik eerst naar mijn mail of gebruik ik internet dan krijg ik het stopscherm. (net hetzelfde met het afmelden. gewoon aan en afmelden gaat, maar gebruik ik email en/of internet op het andere profiel dan krijg ik de error bij het afmelden) raar |
|||
|
21-03-2008, 16:10
Bericht: #68
|
|||
|
|||
|
De opstarttijd kan je aanpassen in boot.ini.
|||
|
21-03-2008, 17:27
Bericht: #69
|
|||
|
|||
|
mja. tziet er niet echt naar uit dat het hier nog goed gaat komen
|
|||
|
21-03-2008, 17:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-03-2008 om 17:34 door Marckie.)
Bericht: #70
|
|||
|
|||
|
Jouw probleem kan diverse oorzaken hebben, gaande van defect geheugen tot software die roet in het eten gooit.
Ik kan enkel mogelijke oorzaken aangeven, en je adviseren wat te doen. Je geeft zelf aan dat gegeven instructies niet op te volgen. Microsoft MVP - Consumer Security
|||
|
21-03-2008, 20:28
Bericht: #71
|
|||
|
|||
|
ja zo'n problemen zijn niet simpel he.
het kan door zoveel komen. mijn virusscan verwijderen, daar sta ik niet zo voor te springen. Als het dan toch een virus moest zijn heeft het mss volledig vrij spel. avg heeft zojuist nog eens een auto update gedaan. wie weet is het nu weer eens opgelost. het beste van al zou nog maar eens een format zijn. kheb nu wel niet echt zin of tijd voor. kveronderstel dat ik een typische gebruiker ben. alles moest snel en vlekkeloos werken. Maar als er dan een probleem is heb ik geen zin om alles te doen om het toch maar te fixen |
|||
|
21-03-2008, 20:35
Bericht: #72
|
|||
|
|||
|
kheb zojuist de uitleg vanop de microsoft site nog eens gelezen.
ik denk dat ik die procedure eens ga volgen. Als ik geen van al de daar vernoemde registersleutels kan terugvinden dan is een virus al zeker uitgesloten. Vind ik ze wel kan ik ze verwijderen. (hopelijk zonder schade aan te richten. moest dat toch het geval zijn dan is het snel beslist en kan ik onmiddelijk een format uitvoeren. Geen keuze is vaak nog de beste keuze) Nog eens bedankt voor het advies dusver. Als ik die procedure doorlopen heb zal ik mijn bevindingen posten. |
|||
|
22-03-2008, 18:18
Bericht: #73
|
|||
|
|||
|
kheb zojuist de procedure doorlopen die op de site van microsoft staat.
volledig zonder resultaat. geen enkel van de daar vernoemde bestanden of registersleutels waren terug te vinden. ik veronderstel dat ik dan nu wel mag zeggen dat er geen virus in het spel is. (daar geen enkel virusprogramma ook maar iets detecteerd) het zal dan een softwarematig conflict zijt al dan niet in windows. kdenk niet dat het nog op te lossen valt. dus voor mijn part mag je een slotje zetten op deze topic. je hebt je uiterste best gedaan om te helpen. waarvoor dank. |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)