Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De map mijn afbeeldingen in Vista doet raar
05-03-2011, 11:51
Bericht: #1
De map mijn afbeeldingen in Vista doet raar
Wij hebben problemen met de map mijn afbeeldingen.
Er wordt gewerkt met Vista Home Basic op een Acer laptop.
Bij het plaatsen/verplaatsen van foto's in mijn afbeeldingen worden daar zonder opdracht nieuwe mappen voor gemaakt.
Ook staan er opeens mappen in mappen in mappen enz. zonder dat daar opdracht voor gegeven is.
Er is, zonder opdracht, een map ontstaan met gewijzigde afbeeldingen.
Alle afbeeldingen zijn soms verdwenen, wel kunnen wij ze dan via een zoekopdracht
terugvinden, maar als wij ze dan willen verplaatsen naar de map waar ze thuis horen begint het hele verhaal opnieuw.
Foto's staan soms op plekken waar ze niet geplaatst zijn, kortom chaos in mijn afbeeldingen.
Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn en is dit te verhelpen, want dit is geen prettig werken op deze manier.
Groet van Willem
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-03-2011, 13:07
Bericht: #2
RE: De map mijn afbeeldingen in Vista doet raar
Hoi,

Ik denk dat het hier te maken heeft met de "view" hoor, niet zozeer waar ze geplaatst werden.
Zie hier voor meer info (wel engels):
http://www.windowsvistauserguide.com/win...plorer.htm

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-03-2011, 17:08
Bericht: #3
(05-03-2011 13:07)miekiemoes schreef:  Hoi,

Ik denk dat het hier te maken heeft met de "view" hoor, niet zozeer waar ze geplaatst werden.
Zie hier voor meer info (wel engels):
http://www.windowsvistauserguide.com/win...plorer.htm

Alvast bedankt, ga alles op mijn gemak even nalezen.

Groet van Willem
Reageren op dit bericht
05-03-2011, 20:15
Bericht: #4
Graag gedaan Icon_smile

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-03-2011, 21:45 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-03-2011 om 11:12 door captain kirk.)
Bericht: #5
De problemen werden mogelijk veroorzaakt door een Registercleaner welke ingesteld stond dat bij iedere opstart, alles naar een bepaalde setting moest worden teruggeplaatst. Ik heb de registercleaner is eraf gehaald. Hoe staat het nu met dit probleem?

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
21-03-2011, 23:26
Bericht: #6
(20-03-2011 21:45)captain kirk schreef:  De problemen werden mogelijk veroorzaakt door een Registercleaner welke ingesteld stond dat bij iedere opstart, alles naar een bepaalde setting moest worden teruggeplaatst. Ik heb vernomen dat de registercleaner er af is. Hoe staat het nu met dit probleem?

Tot nu toe ziet het er naar uit dat het probleem is opgelost, ontzettend bedankt.

Groet van Willem
Reageren op dit bericht
22-03-2011, 11:13
Bericht: #7
Dat is mooi. Bekijk even hoe de computer loopt. Mochten er toch nog problemen naar voren komen kun je deze hier aangeven.
Voor een nieuw probleem verzoeken we je een nieuw topic te starten.

Greetings, Captain Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om Mivercon het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

Follow me on Twitter
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)