Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Webbuilder gezocht
07-04-2008, 19:50 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-04-2008 om 19:51 door captain kirk.)
Bericht: #1
Webbuilder gezocht
Een collega van mij vroeg mij of ik voor haar zoon een website kon bouwen. Nu wil ik dat best maar het ontbreekt mij aan tijd om te bouwen en te onderhouden. Zij vroeg mij of ik advies had mbt bedrijven die dit voor je doen. Aangezien ik in die wereld niet thuis ben, is mijn vraag of hier mensen adviezen en ervaringen met webbuilders hebben.

Greetings, Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om BlueMedicine het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

[Afbeelding: mwc_sign4S.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-04-2008, 20:32
Bericht: #2
RE: Webbuilder gezocht
http://www.inventis.be/ vind ik persoonlijk een aanrader.
Een andere waar ik al veel goeds over heb gehoord is: http://www.glimworm.com/index.shtml
Mijn broer - samen met mij (ik doe de design) - doen ook aan "websitebuilding", maar momenteel zit de agenda propvol tot eind volgend jaar. Dus nieuwe projecten worden niet meer aangenomen.

Microsoft MVP - Consumer Security [Afbeelding: mvp.gif]
Assistant Director of Research @ Malwarebytes [Afbeelding: mbammini.png]
AntispywareScanners---Antivirus Scanners---Firewalls---Online Scanners---Preventie---Help! Mijn computer is traag!---Mijn Blog---Volg me op Twitter.

[Afbeelding: MiekiemoesBlog.2.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-04-2008, 20:36
Bericht: #3
RE: Webbuilder gezocht
Alvast bedankt voor de info. Zal ze van de week doorgeven wanneer ik de collega weer spreek.

Greetings, Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om BlueMedicine het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

[Afbeelding: mwc_sign4S.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)