![]() |
ESET, Kaspersky, McAfee of Symantec - Afdrukversie +- Mivercon Security Forum (http://www.mivercon.be/forum) +-- Forum: Beveiliging (/forum-30.html) +--- Forum: Antivirus-antitrojansoftware (/forum-31.html) +--- Discussie: ESET, Kaspersky, McAfee of Symantec (/thread-4704.html) |
ESET, Kaspersky, McAfee of Symantec - HDMI - 24-03-2009 16:40 Welke vind je de beste als je moest kiezen tussen ESET, Kaspersky, McAfee of Symantec? Ik kies voor ESET, en jullie? RE: ESET, Kaspersky, McAfee of Symantec - captain kirk - 24-03-2009 17:11 Ik kies voor AVG en een verstandig surfgedrag ![]() RE: ESET, Kaspersky, McAfee of Symantec - Aeromike - 27-03-2009 21:05 Ik heb gekozen voor: Geen van bovenstaande Ik heb GDATA Internet security door testaankoop dit jaar weer gekozen voor beste koop en beste virusscanner. Op 2 eindigde Bitdefender en op 3 Kaspersky. De beste gratis antivirus was Avira Antivir. RE: ESET, Kaspersky, McAfee of Symantec - Emphyrio - 28-03-2009 01:50 Ik kies voor AntiVir en een gezonde dosis paranoia ![]() ![]() Emphyrio ![]() RE: ESET, Kaspersky, McAfee of Symantec - Dasle - 14-04-2009 10:48 Gebruik al jaren NOD32 waar ik trouwens zeer tevreden over ben. Heb in het begin van dit jaar de Avira premium security suite 9.0 bèta uit geprobeerd en moet zeggen dat ie me erg bevallen is zowel qua prestaties als systeem belasting ![]() RE: ESET, Kaspersky, McAfee of Symantec - Nicholas - 05-08-2009 21:58 Ik heb geen van bovenstaande gekozen. Ik heb altijd vanaf ik met een computer werk AVG gebruikt en geen " ernstige " problemen gehad. Als ik dan wel weer een virus of iets anders binnen had genas AVG het wel ![]() RE: ESET, Kaspersky, McAfee of Symantec - Santa Maria - 15-09-2011 16:18 Wat ik uit mijn ervaring weet is Norton Internet Security de beste. Ik heb dus dan ook opdat van Symantec gestemd. |