|
Micromaniac
|
|
12-12-2009, 17:06
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Micromaniac
Mijn naam is Micromaniac (aka Matrix op m'n eigen forum en Probleempje op HijackThis.nl) en ik beheer een website, forum en weblog over pc beveiligen voor de beginnende/onwetende gebruiker. Ik werk samen met PCWebPlus van Maxstar.
Wij van pcbeveiligen bieden informatie, instructies, handleidingen, testverslagen etc. Op ons forum helpen we mensen met allerlei pc beveiligingsproblemen. Gezien mijn HJT.nl opleiding (momenteel HIO3) heb ik mijn status op BlueMedicine laten aanpassen naar 'security recruit' (ik was al langer op Blue medicine geregistreerd) |
|||
|
12-12-2009, 17:07
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Micromaniac
Even een klein vraagje tussendoor;
Als je op HJT.nl de status 'helper' hebt bereikt, mag je hier op BlueMedicine dan ook aan de slag? |
|||
|
12-12-2009, 17:42
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-12-2009 om 18:40 door Marckie.)
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Niet in de hijackthissectie.
Dat mag enkel wanneer je op dit forum de status Securtiy analyst (of hoger) hebt. Welkom trouwens. Microsoft MVP - Consumer Security
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
12-12-2009, 19:34
Bericht: #4
|
|||
|
|||
| RE: Micromaniac | |||
|
13-12-2009, 21:38
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Micromaniac, welkom op BM.
Greetings, Kirk Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf
Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om BlueMedicine het gevecht tegen malware te laten voortzetten. ![]() |
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen:

![[Afbeelding: mwc_sign4S.jpg]](http://images.malwarecomplaints.info/logo/mwc_sign4S.jpg)