Mivercon Security Forum

Volledige versie: Avast v 5.1.889
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Ik heb op mijn PC de Avast free v5.1.899.

Krijg nu het bericht dat er één nieuwe versie is NL de v6.0.1000.

Wat moet ik nu doen, de oude versie gewoon laten overschrijven, of eerst de oude versie verwijderen, en dan de nieuwe installeren.

Dat er één nieuwe versie is staat gewoon in mijn oude versie als programma update.

Heb ook op één ander forum gelezen dat er problemen zijn als je ZA hebt. En ik heb ZA free.

Weet jij daar iets van?
Ik denk dat het beste is om de oude versie te deïnstalleren, pc herstarten en daarna de nieuwste versie te installeren.
Normaal gezien zou het ook geen probleem moeten zijn om de update uit te voeren zonder deïnstallatie hoor, maar persoonlijk verkies ik altijd het eerst verwijderen en daarna opnieuw installeren.

Wat betreft Zonealarm en compatibiliteit met Avast kan ik helaas niets zeggen. Zelf ben ik niet echt een voorstander van Zonealarm aangezien deze wel heel vaak problemen durft te veroorzaken.
Hallo Miekemoes.

Is allemaal al opgelost hier en werkt 100%.

Ook ZA geeft geen enkel probleem.

Het probleem op dat ander forum was gewoon dat ze ZA niet opnieuw toestemming gaven voor de nieuwe Avast. Ja dan kan het niet werken.

Bedankt voor de info.
Goed om te horen Icon_smile
Inderdaad kun je bij de update van Avast een melding van ZA krijgen. Dat had ik hier ook op een van de systemen.
Bedankt voor de reply Kirk.
Graag gedaan Icon_wink
Koppelingen