Mivercon Security Forum

Volledige versie: Welke scanner ?
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Ik heb nu een dilema.

Ik kan maar niet kiezen voor welke Virusscanner ik moet gaan.
Ik heb nu Eset Smart Securety 4,0 (Jaar licentie)
Maar ja ik gebruik hem niet, omdat die als nog niks kan vinden.

Nu zeggen ze er komen updates binnenkort uit waardoor je alle kan vinden en zo dus verwijderen. Het is maar eerst ziend an geloven.

Maar nu zit ik dus tussen 3 grote bedrijven te kijken welke nou het beste is.
Dat zijn de:
- Eset
- Avira
- GData_Total_Care_2010

Heb beetje zitten kijken wat de grote bedrijven zijn, en kwam dat zoal een beetje uit. Maar zijn er mensen die me de juiste tip kunnen geven voor de juiste scanner. Geld speelt geen rol.

Zie poll + geef je mening waarom je die kiest.
Ik gebruik de gratis versie van AVG en een dosis gezond surfgedrag. Dat is voor mij altijd voldoende geweest. Ik denk dat er geen "beste" scanner bestaat. Ieder heeft haar voor- en nadelen.
Al een keuze kunnen maken?
nee niet echt, letterlijk nog steeds geen keuze gemaakt.
Dus loop nog steeds gevaar. Ik vraag me echt af wat een goede naam heeft en ook het daadwerkelijk waarmaakt over veiligheid etc.
Ik werk al jaren met AVG naar tevredenheid. Je kunt niet echt zeggen welke beter is. Het is meer het gevoel dat je erbij hebt. Iedere scanner heeft haar voordelen en nadelen.
Kan je bijvoorbeeld van een paar scanners vergelijken.
Dan kan ik zo een beetje inzicht er over hebben.

Tevens heb een oudere/langzamere pc, waardoor je dus geen norton moet aanraden Icon_razz
EDIT: Verwijdert omdat ik te laat zag hou oud dit topic is...Icon_wink
Aangezien dit topic al redelijk over de houdbaarheidsdatum is, zal ik deze sluiten.
Koppelingen