Mivercon Security Forum

Volledige versie: winoptimizer
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
hallo iedereen
ben van plan om het programma WINOPTIMIZER aan te schaffen
maar wou eerst nog wat advies,wie werkt hier al mee en wat zijn uw bevindingen hieroverIcon_question
alvast bedankt
willy
Waarom wil je dit aanschaffen?
Persoonlijk ben ik geen voorstander van dergelijke tools. Heb er vorig jaar ook over geblogt waarom ik dergelijke tools niet echt aanraad...
http://miekiemoes.blogspot.com/2008/02/r...ng_13.html
Tenzij je een uitstekende kennis hebt van Windows, dan kan je het gebruiken, omdat je precies weet wat je aan het tweaken bent. Maar anderzijds zie ik dan niet in waarom je daarvoor een programma moet kopen als je alles in principe zelf manueel kan tweaken.
(20-07-2009 12:54)miekiemoes schreef: [ -> ]Waarom wil je dit aanschaffen?
Persoonlijk ben ik geen voorstander van dergelijke tools. Heb er vorig jaar ook over geblogt waarom ik dergelijke tools niet echt aanraad...
http://miekiemoes.blogspot.com/2008/02/r...ng_13.html
Tenzij je een uitstekende kennis hebt van Windows, dan kan je het gebruiken, omdat je precies weet wat je aan het tweaken bent. Maar anderzijds zie ik dan niet in waarom je daarvoor een programma moet kopen als je alles in principe zelf manueel kan tweaken.
hello,miekemoes
dank u voor uw verklarende uitleg
en een uitstekende kennis van windows heb ik niet
nogmaals dank
willy
(20-07-2009 13:51)lilwil25 schreef: [ -> ]...een uitstekende kennis van windows heb ik niet
nogmaals dank
willy
In dat geval zou ik zeker het advies van Miekemoes opvolgen. Scheelt je een hoop narigheid.
Citaat: een uitstekende kennis van windows heb ik niet

Wat dacht je ervan om een boekje te kopen over Windows?
Dan leer je vanzelf de kleine kneepjes.
Ook is het misschien raadzaam om speciale Computer tijdschriften aan te schaffen zoals Pcm, daarin staan vele nuttige tips over besturingssystemen, programma's e.d.
Ik deel overigens de mening van Miekie Moes, als je iets gratis kan krijgen en het werkt goed, ben je gek als je het koopt.
Koppelingen