Mivercon Security Forum

Volledige versie: Panda antivirus pro 2009
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Ik heb recent een antivirus programma gekocht
namelijk: panda antivirus pro 2009

kan ik deze antivirus vertrouwen?

vroeger had ik de gratis downloadbre AVG , maar mijn pc hing er te traag door...
Panda Antivirus 2009 is goed, maar kan op bepaalde pcs een serieuze vertraging opleveren.
Je geeft zelf al aan dat je het gekocht hebt zonder uit te testen? Ik raad altijd aan om eerst even de trial te gebruiken vooraleer je koopt, want stel dat het op jouw computer ook een serieuze vertraging veroorzaakt dan zou het maar spijtig zijn dat je het gekocht hebt.
(01-03-2009 14:34)miekiemoes schreef: [ -> ]Panda Antivirus 2009 is goed, maar kan op bepaalde pcs een serieuze vertraging opleveren.
Je geeft zelf al aan dat je het gekocht hebt zonder uit te testen? Ik raad altijd aan om eerst even de trial te gebruiken vooraleer je koopt, want stel dat het op jouw computer ook een serieuze vertraging veroorzaakt dan zou het maar spijtig zijn dat je het gekocht hebt.
Inderdaad. Tot nu toe heb ik weining of geen vertraging gemerkt .
Gelukkig maar!
thx!
Goed om te horen. Op mijn andere pc werkt Panda ook prima. Op deze is die niet vooruit te branden. Icon_smile
(01-03-2009 13:54)joachim schreef: [ -> ]Ik heb recent een antivirus programma gekocht
namelijk: panda antivirus pro 2009

kan ik deze antivirus vertrouwen?

vroeger had ik de gratis downloadbre AVG , maar mijn pc hing er te traag door...

@joachim : Ja, deze is te vertrouwen. Ik gebruik Panda al jaren en ik ben er tevreden over.

Ik gebruik nu nog de Panda Internet Security 2008 omdat de licentie nog loopt tot eind 2009.
(01-03-2009 15:09)miekiemoes schreef: [ -> ]Goed om te horen. Op mijn andere pc werkt Panda ook prima. Op deze is die niet vooruit te branden. Icon_smile

@miekiemoes : Tja, bij elke antivirus heb je vertraging, dat is een gekend "oud zeer". Daarmee moet iedereen maar leren leven, zeker ?
(09-03-2009 20:34)Pcfreakske2000 schreef: [ -> ]
(01-03-2009 15:09)miekiemoes schreef: [ -> ]Goed om te horen. Op mijn andere pc werkt Panda ook prima. Op deze is die niet vooruit te branden. Icon_smile

@miekiemoes : Tja, bij elke antivirus heb je vertraging, dat is een gekend "oud zeer". Daarmee moet iedereen maar leren leven, zeker ?

Ik gebruik Panda Cloud Antivirus en ben er ook heel tevreden over Icon_wink

Mvg
D.
(11-01-2013 20:33)Duality schreef: [ -> ]
(09-03-2009 20:34)Pcfreakske2000 schreef: [ -> ]

Ik gebruik Panda Cloud Antivirus en ben er ook heel tevreden over Icon_wink

Mvg
D.

Ik was vroeger een fan van Panda, maar sinds een paar jaren ben ik overgeschakeld naar Kaspersky Internet Security en nu heb ik Kaspersky PURE.

Ik ben nu een fan van Kaspersky Icon_biggrin
Koppelingen