Mivercon Security Forum

Volledige versie: Informatie over McAfee SiteAdvisor
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.

HDMI

McAfee SiteAdvisor is een programma dat je waarschuwt voor onveilige sites. Als je zoekt met Google, MSN of Yahoo worden de resultaten weergegeven zoals altijd, alleen dit programma geeft erbij aan of het een veilge site of een onveilige site is.

Klik hier voor meer informatie over McAfee SiteAdvisor.
TrentMicro heeft er ook een: TrendProtectâ„¢Overvieuw
Verder zit een dergelijke tool ook als optie in AVG en in Linkscanner.
Voor de eerste twee is dat ze los verkrijgbaar zijn. De versies van AVG en Linkscanner zijn dat niet.
WOT is ook een alternatief: http://www.mywot.com/

Aangezien ik Firefox gebruik ben ik momenteel de extensie LinkExtend aan het uittesten: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10777
Uiteraard zelf aangepast aan mijn behoeftes. Icon_smile
Die ziet er ook niet verkeerd uit. En van het aanpassen kijk ik niet op Icon_smile
Ik gebruikte het eerst wel, maar heb het verwijderd, daar ik niet echt te spreken ben over die site.
Natuurlijk zit erop internet heel veel dubieuzen sites bij, maar als je goed oplet en niet zomaar wat doet, dan is er niks aan de hand.
Overigens geeft McAfee alleen maar sites aan, die zich bij hen aangemeld hebben, voor mij hoeft dat niet.
Ik weet dat er mensen zullen zijn die er anders overdenken, dat moeten zij weten, ik zeg hoe ik er overdenk en ben niet kapot van die McAfee SiteAdvisor.
Zoveel mensen, zoveel smaken... En dat is misschien maar goed ook. Zo blijft er nog een beetje diversiteit.
(12-05-2009 21:04)captain kirk schreef: [ -> ]Zoveel mensen, zoveel smaken... En dat is misschien maar goed ook. Zo blijft er nog een beetje diversiteit.

Zo is dat, Kirk.
Ik deel dus helemaal jouw mening, het leven zou ontzettend saai worden of zijn, als men elke keer eens met elkaar zouden zijn.
Wat het allerbelangrijkste is, is dat men leuk en goed met elkaar kunnen communiceren, zonder hatelijke berichten.
Sinds ik internet heb en op forums kom, heb ik al diverse posten gezien waarvan ik grijze haren krijg en tegen mijzelf zeg, hoe is het mogelijk dat dit soort gasten op forums toegelaten worden.
Maar gelukkig heb ik het op dit forum nog niet meegemaakt, laten we het zomaar houden, zou ik zeggen.
Koppelingen