Mivercon Security Forum

Volledige versie: 404 not found
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.

pro

kaspersky webscan(bij de online scanners) vertoont een 404 Not Found

http://users.telenet.be/bluepatchy/mieki...20Scanners
Is aangepast Icon_smile
Ik heb net eens gekeken wat die 404 not found code betekend, mij is het volgende gebleken dat de opgevraagde pagina of link niet meer bestaat of tijdelijk uit de lucht is.
Dit kan bijvoorbeeld gebeuren omdat de server waarop de bewuste pagina te vinden is, met onderhoud bezig is of tja, misschien heeft het bedrijf de link gewijzigd naar de opgevraagde pagina.
Deze foutcode kan dus ook in een online programma ontstaan.
Die fout code heeft dus niks met de pc. te maken, maar ligt bij het bewuste internetbedrijf die, die server heeft waarop de pagina draaid.
Ik denk dat dit hier niet aan de orde was dat deze link een pagina bevat die onder beheer staat van Miekiemoes. Vandaar dat zij meldde dat het aangepast is.
Die opmerking van aangepast door miekiemoes, ik moest dat goed tot mij doorlaten dringen, ik keek naar het bericht van de poster en dat van haar, ik wist dus niet goed wat ik ermee aan moest, maar die foutcode 404 zocht ik op internet op, toen zag ik belangrijke informatie waardoor die foutcode ontstaat.
Bij vele forums zie je mensen die een beroep doen met die vraag op de ontstane code, zodoende formuleerde ik het hier.
Die foutcode 404 kun je overigens ook krijgen in een computerprogramma die door jou of wie dan ook gemaakt is, als er iets veranderd in een programma en je verwijst het niet naar de gewijzigde programma-regel, ontstaat dit euvel.
Zo dus ook in een link naar een bepaalde pagina.
Je hebt gelijk met je info. Het probleem hier betrof alleen deze betreffende pagina waarvan Miekiemoes de beheerster is. Dus van daar dit wat specifiekere antwoord. Maar bedankt voor je bijdrage. Het zal voor vele een antwoord zijn op hun 404-vraag.
graag gedaan en jij ook bedankt voor je informatie.

(19-09-2008 11:22)captain kirk schreef: [ -> ]Je hebt gelijk met je info. Het probleem hier betrof alleen deze betreffende pagina waarvan Miekiemoes de beheerster is. Dus van daar dit wat specifiekere antwoord. Maar bedankt voor je bijdragen. Het zal voor vele een antwoord zijn op hun 404-vraag.
Aangezien het probleem is opgelost sluit ik het topic. Indien je het weer open wilt hebben, stuur dan even een PM.opgelost
Koppelingen