Mivercon Security Forum

Volledige versie: Gebruikers- namen
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Zoals mijn gebruikers- naam ''Duality'' is en ik hieronder de betekenis van mn gebruikers- naam ga uitleggen wil ik wel ééns weten wat anderen hun gebruikers- naam betekent.

Duality : een song van "Slipknot" heet "Duality".
- Hoor deze song graag
- Past bij mijn karakter (Dualiteit)

Wat betekent de jouwe? Icon_smile

Mvg
D.
Mijn nick is een naam die ik al kreeg van toen ik een 8 jaar was. miekiemoes = westvlaams voor Mickey Mouse. Weet nog altijd niet waarom ik toen die naam kreeg, maar heb die blijkbaar behouden Icon_smile
Ik ben een groot fan van Star Trek. De serie staat voor nieuwe innovaties, zelf zoeken naar nieuwe mogelijkheden en deze toepassen in je eigen leefomgeving. Maar ook het respect naar andere toe. Niet oordelen maar ontdekken en respecteren.
18 jaar geleden kwam ik als leerkracht op een basisschool waar ze nog nooit van computers hadden gehoord. Ik zag samen met een collega al de toekomst in het onderwijs met ICT. Zonder enige financiële middelen zagen wij dit als onze taak, een Mission Impossible. Al snel hadden we een aantal oude kapotte pc's. Zonder enige kennis van wat dan ook zijn we aan de slag gegaan met als resultaat dat binnen een jaar iedere groep een eigen pc in de klas had. En dan wil je meer. Ooit hadden we wel eens van een netwerk gehoord en dus samen vele uren in de weekenden gezocht, geprobeerd, gevloekt en getest. Met als resultaat toen de eerste school in de regio met een eigen netwerk. Tijdens de eerste test stuurde ik als eerste zin: "Greetings form the Enterprice, this is Captain Kirk". Als reactie verscheen: "Beam me up Scotty", en was een werkend netwerk een feit. Vanaf dat moment was mijn roepnaam "Captain Kirk" en is altijd zo gebleven.
Juisterr is een naam die ik krijg in het voortgezet onderwijs, omdat Juist een stopwoordje was toen. Een leraar die me zocht zij dat hij die Juisterr moest hebben.
Mijn naam is Rosty en is afkomstig van mijn haarkleur. Icon_wink
Koppelingen