Mivercon Security Forum

Volledige versie: Portugees Oorlogsschip
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Hedenavond zat ik naar Beach Patrol te kijken en daar hadden ze het over een Portugees Oorlogsschip, toen ik dit hoorde dacht ik Icon_confused Een Oorlogsschip kan toch niet steken, een Oorlogsschip vaart en word ingezet bij Calamiteiten tussen 2 landen. Gegeven moment hadden ze het over vergif, ik zei tegen mijzelf, dit zoek ik op en vond het volgende:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Portugees_oorlogsschip

Dit is best wel interessant, dacht ik zo en wou jullie dit dan ook niet onthouden.

Ik denk dat erin de Zeeën nog wel meer diepzee wezens aanwezig zijn waarvan wij het bestaan niet weten.
Onlangs in het blad Quest stond een foto van een Portugees Oorlogsschip. Inzender wist niet wat het was. Ik had er al eerder van gehoord en ben blij dat ze niet zo snel hier de kust komen verkennen Icon_smile
Dat kan ik mij levendig voorstellen.
Die Quest lijkt mij een interessant blad, ik ga toch maar eens kijken of ik mij erop kan abonneren.
Misschien ontdek ik dingen waarbij ik wederom zeg, dat wist ik niet.
Evengoed vraag ik mij af, hoe verzinnen ze die naam.? Als ze nou hadden gezegd zoals je ook de andere benaming hebt kunnen lezen, Staat Kwal, dan is dit logischer.
Oke het dier lijkt dan niet echt op een Kwal, maar het is toch een Kwal achtige soort.
Maar een Oorlogsschip, ik heb hier geen woorden voor.

(12-09-2011 21:36)captain kirk schreef: [ -> ]Onlangs in het blad Quest stond een foto van een Portugees Oorlogsschip. Inzender wist niet wat het was. Ik had er al eerder van gehoord en ben blij dat ze niet zo snel hier de kust komen verkennen Icon_smile
portugees oorlogsschip is geen kwal !!! maar een verzameling van poliepen
(02-08-2013 14:17)tripke2004 schreef: [ -> ]portugees oorlogsschip is geen kwal !!! maar een verzameling van poliepen

Na bijna 2 jaar, toch nog reactie, ongelooflijk.
Dit moet niet verkeerd opgevat worden door je, poster, maar normaliter gesproken gebeurd dit soort dingen niet.
Toch bedankt voor je waardevolle reactie.
We zullen het aan Quest doorgeven Icon_wink
(02-08-2013 16:32)captain kirk schreef: [ -> ]We zullen het aan Quest doorgeven Icon_wink

A040 Icon_smile
(02-08-2013 15:35)Santa Maria schreef: [ -> ]
(02-08-2013 14:17)tripke2004 schreef: [ -> ]portugees oorlogsschip is geen kwal !!! maar een verzameling van poliepen

Na bijna 2 jaar, toch nog reactie, ongelooflijk.
Dit moet niet verkeerd opgevat worden door je, poster, maar normaliter gesproken gebeurd dit soort dingen niet.
Toch bedankt voor je waardevolle reactie.

lol ik nam het ni verkeerd op lol, mar vele maken de fout '' portugees oorlogsschip'' als kwal te aanzien. vandaar ik het even melde. nu lol ik had ook ni gezien dat de topic al 2 jr oud was Icon_razz
Koppelingen