Mivercon Security Forum

Volledige versie: Wat is er mis
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Hallo ik had dus ineens last van pop ups van een scanner enzo dat ik dat zou moeten kopen en me google word af en toe naar een site gestuurd waar ik niet heen wil, ook reclame zeg maar, ik weet echt niet meer hoe ik dit weg moet krijgen laats gescand met eset en die gaf aan w32 olmarik.tdl4 ook geeft PC Tools Spyware doctor Rootkit.tdss.v3 aan hoog risico

Nu heb ik hijack gedownload en hij opent het programma ook en tijdens het scannen zegt hij al kan niet in de ect/hosts komen en als hij klaar met scannen is geeft hij een lege log bestand

Wie kan mij hiermee helpen ben ten einde raad, had ook al via een andere site tdsskiller gedownload enzo maar die opent hij niet eens op me laptop

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Gr. Mike
Hoi Mike,

Ik neem aan dat dit om dezelfde PC gaat als in het onderstaande topic op het forum van HijackThis?
http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopic...3&start=15
Ja dat klopt inderdaad ! ! Ben al dagen ermee bezig dus ja denk misschien kunnen ze me hier wel helpen ! ! Vandaar ! ! Weet jij misschien een oplossing ?

Gr Mike
Hoi,

Ik heb hier even een melding geplaatst omdat het namelijk voor de helpers niet handig is als er op twee of meerdere forums adviezen worden gegeven, dit kan namelijk verwarrend werken.

Ik zie dat Juisterr / Eric inmiddels antwoord heeft gegeven op HijackThis.
Aangezien dit probleem al in behandeling is op een ander forum, sluit ik deze thread.
Aangezien het probleem opgelost is, wordt deze thread verplaatst naar het "Opgeloste/Inactieve HijackThislogs" forum, waar je niet meer kan posten, enkel lezen.

Indien je terug problemen ondervindt in de eerstvolgende dagen, gelieve een PM te sturen naar één van de Moderators of Administrators om deze thread terug te zetten zodat je verder kan geholpen worden.

Bij problemen die opduiken na enkele weken is het beter om een nieuwe thread te starten met een nieuwe log.
Indien er problemen zijn die niks met malware te maken hebben, gelieve een nieuwe thread te starten in het juist forumonderdeel.
Koppelingen