30-01-2012, 12:32
Hallo ik had dus ineens last van pop ups van een scanner enzo dat ik dat zou moeten kopen en me google word af en toe naar een site gestuurd waar ik niet heen wil, ook reclame zeg maar, ik weet echt niet meer hoe ik dit weg moet krijgen laats gescand met eset en die gaf aan w32 olmarik.tdl4 ook geeft PC Tools Spyware doctor Rootkit.tdss.v3 aan hoog risico
Nu heb ik hijack gedownload en hij opent het programma ook en tijdens het scannen zegt hij al kan niet in de ect/hosts komen en als hij klaar met scannen is geeft hij een lege log bestand
Wie kan mij hiermee helpen ben ten einde raad, had ook al via een andere site tdsskiller gedownload enzo maar die opent hij niet eens op me laptop
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Gr. Mike
Nu heb ik hijack gedownload en hij opent het programma ook en tijdens het scannen zegt hij al kan niet in de ect/hosts komen en als hij klaar met scannen is geeft hij een lege log bestand
Wie kan mij hiermee helpen ben ten einde raad, had ook al via een andere site tdsskiller gedownload enzo maar die opent hij niet eens op me laptop
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Gr. Mike